Ana içeriğe atla

HYUNDAİ GRANDEUR

hyundai ile ilgili görsel sonucufirması inşaat şirketi olarak kurulmuştur. Hyundai, aralarında inşaat müteahhitliği, otomobil, gemi yapımı, sigortacılık, elektronik, lojistik de bulunan pek çok alanda etkinlik göstermektedir. Hyundai'nin tüm dünyadaki en iyi bilinen markası otomotiv sektöründe faaliyet gösteren ve dünyadaki 5. büyük otomobil üreticisi olan Hyundai Motor Şirketi'dir.
Grubun geçmişi 1940'ta Chung Ju Yung tarafından kurulan küçük bir tamir atölyesine dayanmaktadır. 1947'de kurulan Hyundai Engineering & Construction Company (HEC) Kore'nin savaş sonrası yeniden yapılanmasında kilit rol oynamış ve Grubun 60'lı ve 70'li yıllarda çelik, gemi yapımı, otomobil ve makine üretimi gibi değişik ağır sanayi sektörlerine girmesi için zemin oluşturmuştur.hyundai GRANDEUR Motoru ile ilgili görsel sonucu

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KARTAL SLX

artal'ın şasi kalıbı   1978 'lerde   İtalya 'daki   Fiat Regata   adlı araçta kullanılıyordu. Bu aracın üretimi bittikten sonra   Tofaş   bu şasiyi satın aldı, şasinin üzerinde biraz modifikasyon yaptı ve   Türkiye 'de   Kuş serisi   olarak adlandırılan "Şahin", "Doğan" ve "Kartal" olarak satışa sundu. Kuş serisinin en küçük üyesi olan   Serçe   Murat 124 'ün geliştirilmiş versiyonudur. Tofaş  Kartal'ın ilk modellerinde; elektirikli cam, far fıskiyesi gibi parçalar yoktu ama sonraki modellerde bu parçalar da eklenerek otomobil daha iyi bir hale geldi. Türkiye'de üretimi bitmiş olan Kartal'ın sadece 1.6 silindirlik ve enjeksiyonlu motor seçeneği vardır. Ucuz bir otomobil olsa da gayet uzun ömürlü ve yedek parçaları bol olarak bulunan bir araçtır. Kolayca modifiye edilip, şekilden şekle sokulabilen ilginç bir otomobildir. 6 değişik modeli vardır.

MODİFİYELİ DOĞAN TOFAŞ SLX

Doğan SLX'in, 4 silindirli ve üstten egzantrikli 1581 cm3'lük motorunun sunduğu performans oldukça çekici.Motorun devri her noktada canlı,Doğan SLX,5800 devir/dakikada 96 beygirlik bir güç sergiliyor.Maksimum torku 13.5 kgm-SAE (2900 devir/dakikada) .

DS SURVOLT

The Survolt is 3.85 meters (12.63 feet) long, 1.87 meters (6.14 feet) wide and 1.20 meters (3.94 feet) high and features a design with the front dominated by the vehicle's badge located above the large oval-shaped grille. The car has horizontal  LED   headlamps  which have lower power consumption than traditional filament bulbs — important in a battery-operated vehicle. At the back, the Survolt maintains the light cluster design used on the REVOLTe, and has a  spoiler  to increase rear downforce. An Art Car based on the Survolt has been designed with the collaboration of  Françoise Nielly  in 2011 .