Ana içeriğe atla

MERSEDES C

mercedes c200 ile ilgili görsel sonucu2015 Mercedes-Benz C-Serisi kullanıcılarının başı büyük dertte. Piyasaya sürüldüğü ilk
 günden beri hem dış görünüşü hem de iç görünüşü bakımından büyük beğeni toplayan C-Serisi, tamamen değişen yapısı nedeniyle sorunlarla karşılaşmaya devam ediyor.
Bizim de C180 Exclusive testimizde bahsettiğimiz gibi orta konsoldaki touchpad’in işlevsizliği ilk göze çarpan unsurdu. Geçen zaman ile birlikte C-Serisinin daha büyük sorunları olduğu ortaya çıktı. Mercedes kullanıcıların oluşturduğu “MBWorld.org” adlı foruma göre arka stop farlarının montajında problem olduğu, zaman içinde arka tampon ile arasında boşluk oluştuğu vurgulandı.mercedes c motoru ile ilgili görsel sonucu

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KARTAL SLX

artal'ın şasi kalıbı   1978 'lerde   İtalya 'daki   Fiat Regata   adlı araçta kullanılıyordu. Bu aracın üretimi bittikten sonra   Tofaş   bu şasiyi satın aldı, şasinin üzerinde biraz modifikasyon yaptı ve   Türkiye 'de   Kuş serisi   olarak adlandırılan "Şahin", "Doğan" ve "Kartal" olarak satışa sundu. Kuş serisinin en küçük üyesi olan   Serçe   Murat 124 'ün geliştirilmiş versiyonudur. Tofaş  Kartal'ın ilk modellerinde; elektirikli cam, far fıskiyesi gibi parçalar yoktu ama sonraki modellerde bu parçalar da eklenerek otomobil daha iyi bir hale geldi. Türkiye'de üretimi bitmiş olan Kartal'ın sadece 1.6 silindirlik ve enjeksiyonlu motor seçeneği vardır. Ucuz bir otomobil olsa da gayet uzun ömürlü ve yedek parçaları bol olarak bulunan bir araçtır. Kolayca modifiye edilip, şekilden şekle sokulabilen ilginç bir otomobildir. 6 değişik modeli vardır.

MODİFİYELİ DOĞAN TOFAŞ SLX

Doğan SLX'in, 4 silindirli ve üstten egzantrikli 1581 cm3'lük motorunun sunduğu performans oldukça çekici.Motorun devri her noktada canlı,Doğan SLX,5800 devir/dakikada 96 beygirlik bir güç sergiliyor.Maksimum torku 13.5 kgm-SAE (2900 devir/dakikada) .

DS SURVOLT

The Survolt is 3.85 meters (12.63 feet) long, 1.87 meters (6.14 feet) wide and 1.20 meters (3.94 feet) high and features a design with the front dominated by the vehicle's badge located above the large oval-shaped grille. The car has horizontal  LED   headlamps  which have lower power consumption than traditional filament bulbs — important in a battery-operated vehicle. At the back, the Survolt maintains the light cluster design used on the REVOLTe, and has a  spoiler  to increase rear downforce. An Art Car based on the Survolt has been designed with the collaboration of  Françoise Nielly  in 2011 .